Welcome to whoever person that currently reading this blog of mine.Well basically this blog is about all the random thing that came out from my mind. That's all and bye!

Tuesday, May 11, 2010

7 day for holidayz...(=.=") part 2

11 may , tuesday...
today...rancangan maw jln2 pegi kk tdak jadi...why???bcOz belum dapat kebenaran dari parentzz...
sO what i do today i basically juz wake up...then on9 truss...smbil2 download korean movie...lepas tue...lama2 tiba2 rasa lapar...then pegi laa saya panas kan sup semalam...then ambi mangkuk besarr~ simpan nasi then tuang sup kasi abiss...muahaha...lepas tu makan pencuci mulut...hehe..kek lebihan dari mothers day punya...kena buat oleh gf abang saya...then,,,,tiba2 rasa ngantuk sgt2...so apa lagi...rehat kijap...then sya tdurr...pasang aircOn dulu baru berkuluput dalam selimut...wahhH~ pnya men bezzz....terus tue....tidurr sampai larrr ke petang nya...then kana c bangun oleh dady saya..dia bilang...bhaaa~ bangun~ petang dah nie,,,,,sO saya pun bangun...hehehe...then kemas rumah...tulung mamy masak...then makan magga masak...then makan malam...pastu kenyang...rehat2 dlu baru kemas g dapu....then smpi lar skg nie...im blogging...so rancangan saya malam nie maw pegi lagi rumah kazen saya yg sebelah ja...maw p lepak2...hehehe..
so this is how i spend my holidayzz....oke tommorow g sambung.... 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...