Welcome to whoever person that currently reading this blog of mine.Well basically this blog is about all the random thing that came out from my mind. That's all and bye!

Wednesday, May 12, 2010

7 day for holidayz...(=.=")part 3

12 may,wednesday...
wee~ today rancangan maw mansau g kk akhir nya menjadi jugak... but before that..today i go to my high  school to get my sijil pmr and spm....then sambil2 tu p jmpa kawan2 lama yang masuk form 6...hehe..so time g skola tue takut2 nie...hehe! xtaw kenapa...macam segan2...malu2..haha...bhaa maw takut terserempak sama cikgu2..hehehe...xtaw nie knapa maw takut..padahal..itu yg sepatutnya nie bha...haha....then,,, saya tngOK sekolah lama saya nie..,kira banyak sudah lar kunu pembaharuan...hehe..ada cantik sikit dari dulu....pastu kami tngOk2 lar bdak2 dsana...huhu...semuaa kici2 nie...tidak macam kami dulu saya rasa...ataupun maybe saya yang membesar...so tidak sedarr yg kami nie maw tua sudah..huhu! then ada satu peristiwa...dimana..saya ditegur seorang budak perempuan..tekejut jgak lar tue budak datang tiba2...hahaXd rupa2nyaa dia tertarik dengan kasut saya...huahuahua..cheh cantik lar kunu kasut saayaa...hehe...then dia tanya larr mana saya beli kasut tu n brapa arga..smua lar...hehe...memang cute waa tu kasut high heelss saya tue..nasib ja sya tidak terjatuh guna tu kasut haha tinggi...okey this is how i spend my holidayz...hee~  adioss...

1 comments:

ONN said...

Haha! Sy pun teringat time sy balik skul dulu g amik siji. teda2 ba takut tejumpa cigu padahal blum tentu lagi cigu2 ingat sy... ngee~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...