Welcome to whoever person that currently reading this blog of mine.Well basically this blog is about all the random thing that came out from my mind. That's all and bye!

Saturday, June 18, 2011

gotong royong ka apa nieee???hoho!

BORINGG~!
hye.. tadi baru ja kami siap gotong royong kolej.. Hoho...busan bin borink nie bha hehe.. Nama gotong royong...tapi ada lagi arrobik la, explore race la.. pastu sukaneka... law ada aktiviti2 macam nie..baik tukar ja tu nama...hoho... pastu gotong royong dya kemas bilik sendiri ja arr...haha...nasib la...malas maw pg berpanas... hoho.. tapi tu la...wajip kunun pegi tingu urg main sukaneka...hoho...

pastu 1 lagi saya nak komplen....kami setiap wing ada kena bagi makanan bah lepas gotong royong tu... so manu kami kali ni nasi lemak... punya la saya panass~ ko taw... tiada telur nie bah nasi lemak dya...hoho! hanya ada nasi smbal sma timun yg kuningg~~ sudahh hoho!... seolah2 saya makan nasi tnpa lauk shjj nie saya rasa...chit oww... law maw jimat pun ndakkn la sampai begini kn..hoho..ntah laa maybe durank terlupa kali letak telur d nasi lemak saya...hoho! carelezz tul...hooho!

ada g maw dikomplen...hoho! tempat berkumpul pun tidak baguzz...hoho! adaa ka durank suruh kumpul d tmpt lapang yg x dpt menampung kami2 nie.... hoho...terpksa mo pegi d tepi jln raya suma untuk aerobik..hoho...dorank patut pkirr~ brapa kolej kami perempuan sini...ramai...hoho...
gagaga...i am really sure memang ramai lagi pelajar2 yang tidak puas hati dengan gotong royong kali nie...hoho... tadi time ken sorak pun tiada2 nie urg mo sorak...sikit shj...hoho...
memang saya tingu pun ramai la student yang xpuas ati... hoho... saya tidak terlepas juga untuk merasa sedemikian...hehe!
owkey~ dats it...harap2 next sem pihak2 yang mengurus event nie pandai2 laa susun betul2 ni event... if not memang fail la....haha..
ok  END..........

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...