Welcome to whoever person that currently reading this blog of mine.Well basically this blog is about all the random thing that came out from my mind. That's all and bye!

Friday, June 24, 2011

kisah percintaan marion


korank tidak pelik ka kenapa blog saya macam xda crita pasal cinta2... kan selalu kebiasaannya perempuan la kan banyak cakap d blog pasal bf saya ini la bf  saya itu la... i hate u la then i love u balik la..haha..then ada g kau kecewakan ku la then kaw buat ku gembira la...
ever wondering ka y saya tidak post perkara cam tu?? ehh am i lame kalaw xtulis post2 sedemikian...keke
terasa sendiri pula..haha...macam xda love life ja nie haha... well actually saya tidak bole crita psal cmni d blog sya...ada orang memerhati...hehe! nanti malas saya kena tanya2 pastu kena suruh delete tu post saya...hoho..nanti dya bilang efek nanti xda orang mo ambil ko keraja la alar macam2 la...susah juga law hidup kena kontrol sampai begini ow...huhu! i dont like!! but sabar shj la..berdosa melawan orang tua...ngehehe...

anyway saya gtaw sikit ja la...ehehe...mo juga...saya jelez tingu blog pmpuan2 yang di seluruh dunia bebas ntuk post apa yang dorank suka especially pasal cinta... so emmm...tapi sebenarnya saya tidak juga bha banyak pengalaman nie haha sebab  saya first ada boyfriend pun habiss sudah sekolah menengah...haha...bukan tu ja masuk U baru saya berkapel2 nie..hehe! pastu setia pada yang 1 lagi tu... hoho  
mesti orang yang tukar2 kapel cakap diri saya xda Life! haha....

serius...seumur hidup saya sebelum masuk U xpenah lansung berkapel2...kapel2 sebab sinta munyit pun tiada...hohoho...i know.. im pathetic...hehehehe...tidak da pengalaman...hehe! tidak merasa pahit manis berkapel tym zaman high school...hehe! saya tingu budak2 sekarang bukan main lagi ow...hebat dari saya...hoho form 1 sudah  bergf berbf...hoho! main huby2 baby2 lagii... hoho! i love u cyunk la suma..hoho!
zaman saya xda laa...hehe sya tingu ja lelaki yang sa minat dari jauh tidak berani maw meluah...haha... budak sekarang berani2 bha hoho! jeles pla ku rasa taw...haha!

then akhirnya ada juga la sya merasa...hehe! tapi saya sudah umur 18 ow...cukup umur sudah baru saya berkapel...ok la tue...hehe! mo crita skit2 pasal hubungan saya dengan my first bf until now...hehe! kami jarang bergaduh...sgt2...hoho!ntah y...hehehe jiwang senentiasa...Oopss...terlepas pula secret...haha! 
ish3 xmaw la cerita lebih2...nanti terluah pula segala...hoho! sampai sini jew lar ek...

4 comments:

ONN said...

Hahahah! Remaja zaman kita jiwa adventure ba mcm tu crita Tintin adventures tu. Remaja skrg pula infected crita high skul muzikal. Pa lg selepas mangkin teknologi melarat.. lagi laju.. teda suda main baling2 surat sampai kedapatan cigu mcm dulu.. hahahah

Unknown said...

hahaha...btul2 durank sekarang mna lagi men surat2...durank men sms2 ja..dklass..haha..

Unknown said...

Hye hye .. Hp sama .. :) Hee, da follow u :)

Unknown said...

haha...hyehye.. owkey~! thnkx! :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...